نوشته شده توسط : محمد

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل

شرایط خدمت سربازان متاهل چه قوانینی دارد؟


شرایط کسری خدمت مشمولین متاهل می تواند به مشمولین کمک کند تا از این کسری خدمت بهره مند شوند. در این مقاله مشمولین مشتاق دانستن این مسئله هستند که کسری خدمت به ویژه کسری خدمت سرباز متاهل چگونه است؟ چه کسانی می توانند از کسری خدمت استفاده کنند ؟ آیا کسری های خدمت جواز قانونی دارند؟ شرایط کسری خدمت مشمولین متاهل چیست؟ چه مشمولینی از شرایط کسری خدمت سرباز متاهل بهره مند می شوند؟ این سوالات در ذهن شما نیز تا به حال مرور شده است. برای آشنایی با انواع کسری های خدمت باید قبل از هر چیز آن ها را بشناسید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد

فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي با خانواده شهيد "بهبودی" از شهداي مرزباني ديدار نمود

 

یکشنبه 14 شهریور ماه 1400 // فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی ؛ شهدای مظلوم مرزبانی نقش بسیار مهمی در امنیت امروز کشور دارند.
گروه مرزباني – خراسان رضوي - فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي با خانواده شهيد "بهبودی" از شهداي مرزباني ديدار نمود.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني فرماندهي مرزباني استان خراسان رضوي ، در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای مظلوم مرزبانی و ادامه دیدارهای فرمانده مرزبانی استان با خانواده گرانقدر شهدای مظلوم مرزبانی ، سردار "مجيد شجاع" با خانواده شهيد "جلال بهبودی " ديدار و با آنها گفتگو نمود.


فرمانده مرزباني استان در اين ديدار با گرامیداشتن یاد و نام همه شهدا بویژه شهدای مظلوم مرزبانی گفت: امروز اقتدار و صلابت ما مديون حماسه آفريني شهيدان و ايثار گران است، عزيزاني که از همه تعلقات دنيوي گذشته و به قرب الهي نائل آمدند.


سردار "شجاع" با اشاره به اینکه شهدای مظلوم مرزبانی نقش بسیار مهمی در امنیت امروز کشور دارند ، تصریح کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدای گرانقدر مرزبانی و تلاش های شبانه روزی مرزبانان از امنیت مطلوبی برخوردار است ، لذا دست همه همرزمانم در سراسر مرزهای استان را می بوسم



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()